Kundundersökning 2018

 width=

Tack till alla som hade möjlighet att besvara vår enkät! Vi har fått värdefull feedback från er. Vi kommer att ta allt detta i beaktande när vi utvecklar våra tjänster och produkter. Vi var särskilt glada över att vår tekniska support enligt svaren i undersökningen hade förbättrats jämfört med vår undersökning 2016. Vår kundservice och produktkvalitet är viktiga för oss, därför är vi särskilt glada över all feedback gällande dessa.

HÄR ÄR LITE FEEDBACK SOM VI HAR FÅTT

– ”Helaform är pålitliga och enkla att arbeta med, så det är lätt att rekommendera dem”
– ”Det är svårt att hitta lämpliga produkter för tunga skjutdörrar.”
– ”Exceptionellt professionell kundservice där kundernas behov beaktas.”
– ”Ni gör ett mycket bra jobb. Fortsätt med det och & fortsätt att hela tiden utmärka er”

ENLIGT SVAREN ÄR DET FÖLJANDE EGENSKAPER SOM BÄST BESKRIVER HELAFORM: 

– samarbete, tillförlitlighet och kvalitet.

För första gången använde vi oss av något som kallas Net Promoter Score, vilket hjälper till att fastställa om någon gillar ett varumärke så mycket att de skulle rekommendera det till andra. Net Promoter Score-värden är jämförbara med värdena för andra företag i samma bransch. Helaforms NPS är 66.

 

 width=